Snelle toewijzing (labels)

Een forum in het Nederlands (Questions for our Dutch speaking customers)
Post Reply
julesm

Snelle toewijzing (labels)

Post by julesm » 30 Mar 10 17:10

:oops: Misschien heb ik het gemist, maar is er een manier om de lijst met snelle toewijzingslabels aan te passen?

Alvast bedankt,
Jules

DirkS
moderator

Re: Snelle toewijzing (labels)

Post by DirkS » 31 Mar 10 10:34

Jules,

Ik neem aan dat je met IDI V4 werkt (?)
Als je in V4 rechts klikt op een label kun je het toevoegen / verwijderen van de lijst.

HTH
Dirk.
Problems searching the forum? Try Google Site Search by adding 'site:forum.idimager.com' to a standard Google search.

julesm

Post by julesm » 31 Mar 10 15:55

Dirk,

Ik ben via versie 3, versie 4 nu bij versie 5 terchtgekomen. In versie 3 en 4 was het toewijzen van labels (incl. snelle toewijzing) een fluitje van een cent. In versie 5 kan ik dat in de eigenschappen van een label niet meer aanpassen.

Jules

DirkS
moderator

Post by DirkS » 01 Apr 10 22:02

Jules,
In versie 5 kan ik dat in de eigenschappen van een label niet meer aanpassen.
Quick Labels (Snelle toewijzing) zijn geen onderdeel meer van V5. Je kunt ze (voorzover ik weet) alleen nog maar zien als je op het Label icon van een thumbnail klikt.
Ze zijn vervangen door de Label sets in de 'Labeltoewijzingen'.

Gr.
Dirk.
Problems searching the forum? Try Google Site Search by adding 'site:forum.idimager.com' to a standard Google search.

julesm

Post by julesm » 04 Apr 10 5:32

Bedankt voor de info.
Je kunt ze (voorzover ik weet) alleen nog maar zien als je op het Label icon van een thumbnail klikt.
Deze labels worden toch ergens opgeslagen? Ik kan het bestand nergens vinden.

Groet,
Jules

Hert

Post by Hert » 05 Apr 10 18:42

Jules,

In V5 zijn Quick Labels inderdaad verdwenen omdat in deze versie het nieuwe Label Sets zijn geïntroduceerd. Deze nieuwe feature kun je vinden in het Label Assignment Panel. Je kunt daat een nieuwe label set aanmaken en daar de "oude" quick labels van je naartoe slepen.

Hert
This is a User-to-User forum which means that users post questions here for other users.
Feature requests, change suggestions, or bugs can be logged in the ticketing system

julesm

Post by julesm » 06 Apr 10 5:06

Bedankt, Hert. Dat ga ik proberen.

Jules

Post Reply